تیونینگ

مديران انجمن: airguns, zekrali, garshasb

Re: تیونینگ

پستتوسط ali2560 » سه شنبه آذر ماه 2, 1395 11:19 pm

تشکر دوست عزیز تاحالا از این زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم

برای نویسنده این مطلب ali2560 تشکر کننده ها: 2
hadid (چهارشنبه آذر ماه 2, 1395 2:46 am), garshasb (سه شنبه آذر ماه 30, 1395 7:03 am)
رتبه: 20%
 
ali2560
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 3
تاريخ عضويت: دوشنبه آبان ماه 23, 1395 12:36 am
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 5 بار
امتياز: 50

Re: تیونینگ

پستتوسط blakskor » پنج شنبه آذر ماه 11, 1395 3:46 pm

سلام خدمت اساتید محترم میخواستم بدونم بهترین روش برای تیون قدرت بوکانر چیه میشه لطف کنید یه توضیح کوچیکم بدید چون من زیاد وارد نیستم ارادتمند

برای نویسنده این مطلب blakskor تشکر کننده ها: 2
hadid (يکشنبه آذر ماه 28, 1395 6:03 am), garshasb (شنبه آذر ماه 13, 1395 5:40 pm)
رتبه: 20%
 
blakskor
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 7
تاريخ عضويت: پنج شنبه آذر ماه 11, 1395 1:38 pm
تشکر کرده: 4 بار
تشکر شده: 14 بار
امتياز: 140

Re: تیونینگ

پستتوسط garshasb » شنبه آذر ماه 13, 1395 5:40 pm

blakskor نوشته است:سلام خدمت اساتید محترم میخواستم بدونم بهترین روش برای تیون قدرت بوکانر چیه میشه لطف کنید یه توضیح کوچیکم بدید چون من زیاد وارد نیستم ارادتمند


سلام
ابتدا ورودتون رو به سایت تبریک میگم.
هر تفنگی در بهترین وضعیت قدرت در کارخانه ساخته میشه. اگر قصد افزایش قدرت در بوکا رو دارید چون رگوله نیست میتونید فنر چکش را با فنری که کمی مقاومتر هست تعویض کنید. البته اگر بخواهید فنر را خیلی قویتر بندازید باید فنر برگشت سوزن والو رو هم تقویت کنید که تحمل قدرت بیشتر را داشته باشد وگرنه والو اسیب میبیند. شک نکنید با این کار تلرانس تفنگ را بالا خواهید برد که باعث کاهش برد مفید تفنگ میشود.
ژرفای درک در وجود شاگرد است، نه در حرف استاد
VJ svaran داستان استاد کمان ساز
https://t.me/joinchat/AAAAAEBm3H26TekQ3LVqmQ

برای نویسنده این مطلب garshasb تشکر کننده ها: 2
hadid (يکشنبه آذر ماه 28, 1395 6:04 am), alireza1100 (شنبه آذر ماه 13, 1395 11:32 pm)
رتبه: 20%
 
نماد کاربر
garshasb
مدیر فنی
مدیر فنی
 
پست ها : 536
تاريخ عضويت: شنبه تير ماه 13, 1394 1:21 pm
محل سکونت: تهران
تشکر کرده: 1377 بار
تشکر شده: 1260 بار
امتياز: 12680

Re: تیونینگ

پستتوسط blakskor » چهارشنبه آذر ماه 17, 1395 8:46 pm

خیلی ممنون از پاسختون.پس به نظر شما دستش نزنم بهتره؟اخه به نظرم قدرتش خیلی کمه اگر از پیچ تنظیم پشت فنر استفاده کنم چطوره؟نمیخوام تو دقت و برد مفید سلاح وقطعات  تغیری ایجاد بشه.چون من اولین باره کهpcpخریدم همینقدرم از اطلاعات دوستان استفاده کردم با مطالعه مطالب ببخشید وقتتونم میگیرم

برای نویسنده این مطلب blakskor تشکر کننده ها: 2
hadid (يکشنبه آذر ماه 28, 1395 6:04 am), garshasb (جمعه آذر ماه 19, 1395 2:14 pm)
رتبه: 20%
 
blakskor
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 7
تاريخ عضويت: پنج شنبه آذر ماه 11, 1395 1:38 pm
تشکر کرده: 4 بار
تشکر شده: 14 بار
امتياز: 140

Re: تیونینگ

پستتوسط garshasb » جمعه آذر ماه 19, 1395 2:17 pm

blakskor نوشته است:خیلی ممنون از پاسختون.پس به نظر شما دستش نزنم بهتره؟اخه به نظرم قدرتش خیلی کمه اگر از پیچ تنظیم پشت فنر استفاده کنم چطوره؟نمیخوام تو دقت و برد مفید سلاح وقطعات  تغیری ایجاد بشه.چون من اولین باره کهpcpخریدم همینقدرم از اطلاعات دوستان استفاده کردم با مطالعه مطالب ببخشید وقتتونم میگیرم


بله از اون پیچ میتونید جهت افزایش قدرت استفاده کنید. ابتدا دو دور جهت عقربه ساعت بچرخونید و کل بازه شلیک را مورد بررسی قرار دهید اگر نتیجه خوشایند نبود مجدد از همون پیچ جهت تنظیم مجدد استفاده کنید. برای تنطیم قدرت بهتره از کرنوگراف استفاده فرمایید.
ارادت
ژرفای درک در وجود شاگرد است، نه در حرف استاد
VJ svaran داستان استاد کمان ساز
https://t.me/joinchat/AAAAAEBm3H26TekQ3LVqmQ

برای نویسنده این مطلب garshasb تشکر کننده ها: 3
hadid (يکشنبه آذر ماه 28, 1395 6:04 am), alireza1100 (سه شنبه آذر ماه 23, 1395 3:15 pm)
رتبه: 30%
 
نماد کاربر
garshasb
مدیر فنی
مدیر فنی
 
پست ها : 536
تاريخ عضويت: شنبه تير ماه 13, 1394 1:21 pm
محل سکونت: تهران
تشکر کرده: 1377 بار
تشکر شده: 1260 بار
امتياز: 12680

Re: تیونینگ

پستتوسط hadid » جمعه آذر ماه 26, 1395 2:00 pm

عرض سلام و ارادت خدمت همه دوستان و سلام ویژه خدمت جناب شقاقی عزیز که بدون اغراق و تملق، بسیار از اطلاعاتی که بی دریغ در اختیار کاربران قرار میدن استفاده میکنم. راستش تا قبل از موجود شدن نیتروپیستون ها نظر مثبتی روی مدل 1250 نداشتم اما با توجه به امکان تعویض سیستم به نیتروپیستون و شاید تغییرات دیگر به نظرم احتمال داره بشه روی این مدل به عنوان یک مدل قدرتی با قیمت مناسب و دقت و دوام تا حدی قابل قبول حساب کرد. میخواستم بدونم امکانش وجود داره که همزمان این سلاح و جک ورتکس رو آنلاین خریداری کنم و از فروشگاه درخواست کنم قبل از ارسال، در ازای دریافت حق الزحمه کار تعویض سیستم فنر-پیستون با جک انجام بشه؟ علاوه بر این آیا راه حلی جهت تعویض واشر پیستون با نوع مرغوبتر وجود داره که تهیه کنم و همزمان این کار هم انجام بشه؟ راستش نه خودم تبحر انجام این کارها رو دارم و نه تعمیرکارانی که میشناسم با این سیستم تجربه کافی دارن. ممنون میشم دوستانی که اطلاعات و تجربه ای جهت راهنمایی من دارن کمک کنن.
با احترام

برای نویسنده این مطلب hadid تشکر کننده ها: 2
matrixH32 (شنبه آذر ماه 27, 1395 4:54 pm), garshasb (سه شنبه آذر ماه 30, 1395 6:59 am)
رتبه: 20%
 
hadid
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 7
تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد ماه 30, 1395 1:14 pm
تشکر کرده: 483 بار
تشکر شده: 10 بار
امتياز: 100

Re: تیونینگ

پستتوسط garshasb » سه شنبه آذر ماه 30, 1395 7:01 am

سلام
جناب حدید شما هم جک نیترو  و هم تفنگ را ازنمایندگی تهیه کنید و بگید براتون تعویض میکنن و فنر و فنر لول را هم کنار تفنگ بهتون تحویل میدن.
اگه بتونید واشری با جنس پلی ارتان المان تهیه کنید و به نمایندگی بفرستید واشر را هم براتون تعویض خواهند کرد. منتها خبر ندارم نمایندگی همچین جنسی را خودش داشته باشه یا خیر. تماس بگیرید راهنماییتون میکنند.
ژرفای درک در وجود شاگرد است، نه در حرف استاد
VJ svaran داستان استاد کمان ساز
https://t.me/joinchat/AAAAAEBm3H26TekQ3LVqmQ

برای نویسنده این مطلب garshasb تشکر کننده ها: 2
hadid (چهارشنبه دي ماه 1, 1395 11:22 am)
رتبه: 20%
 
نماد کاربر
garshasb
مدیر فنی
مدیر فنی
 
پست ها : 536
تاريخ عضويت: شنبه تير ماه 13, 1394 1:21 pm
محل سکونت: تهران
تشکر کرده: 1377 بار
تشکر شده: 1260 بار
امتياز: 12680

Re: تیونینگ

پستتوسط hadid » چهارشنبه دي ماه 1, 1395 11:43 am

ممنون جناب شقاقی. حدس می زنید با نیتروپیستون بالای 30 ژول قدرت بده؟ چون این مدل ورتکس تا حالا موجود نبوده و روی هیچ اسلحه ای جواب پس نداده. از نظر ابعاد قطر و کورس پیستون بزرگتر از 125 ورتکس هست؟
در مورد مدل فنر پیستون که اعداد افسانه ای 40 ژول داره دست به دست میگرده. گرچه دوستانی با تیونینگ مدلهایی مثل 150 به 50 ژول هم رسیدن. اما اگه بشه با سیستم نیتروپیستون از این تفنگ قدرت بالای 30 ژول با دقت قابل قبول به نسبت قدرت اون گرفت گزینه ی بصرفه ای خواهد بود. مدتهاست از آقا میثم خبری ندارم، اگه تونستم باهاشون تماس بگیرم سعی میکنم از نمایندگی واشر پیستون یدک همراه تفنگ خریداری شده رو جداگانه بگیرم و از ایشون خواهش کنم از روی اون چندتا برام بزنن و برای نمایندگی چهت تعویض بقرستم. مدلهای دیانا 27 و 1100 هاتسان ایشون رو امتحان کردم، عالی جواب دادن.
ارادتمند همه دوستان.

برای نویسنده این مطلب hadid تشکر کننده ها:
garshasb (دوشنبه دي ماه 6, 1395 9:58 am)
رتبه: 10%
 
hadid
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 7
تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد ماه 30, 1395 1:14 pm
تشکر کرده: 483 بار
تشکر شده: 10 بار
امتياز: 100

Re: تیونینگ

پستتوسط blakskor » چهارشنبه دي ماه 1, 1395 4:27 pm

سلام خدمت اساتید محترم .
اورنگهای اصلی یا جنس خوب بوکانیر رو چجوری میتونم تهیه کنم من شهرستان کرمان زندگی میکنم جایی هست سفارش بدم برام چند دست بفرستن.ممنون

برای نویسنده این مطلب blakskor تشکر کننده ها:
garshasb (دوشنبه دي ماه 6, 1395 10:06 am)
رتبه: 10%
 
blakskor
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 7
تاريخ عضويت: پنج شنبه آذر ماه 11, 1395 1:38 pm
تشکر کرده: 4 بار
تشکر شده: 14 بار
امتياز: 140

Re: تیونینگ

پستتوسط garshasb » دوشنبه دي ماه 6, 1395 10:05 am

hadid نوشته است:ممنون جناب شقاقی. حدس می زنید با نیتروپیستون بالای 30 ژول قدرت بده؟ چون این مدل ورتکس تا حالا موجود نبوده و روی هیچ اسلحه ای جواب پس نداده. از نظر ابعاد قطر و کورس پیستون بزرگتر از 125 ورتکس هست؟
در مورد مدل فنر پیستون که اعداد افسانه ای 40 ژول داره دست به دست میگرده. گرچه دوستانی با تیونینگ مدلهایی مثل 150 به 50 ژول هم رسیدن. اما اگه بشه با سیستم نیتروپیستون از این تفنگ قدرت بالای 30 ژول با دقت قابل قبول به نسبت قدرت اون گرفت گزینه ی بصرفه ای خواهد بود. مدتهاست از آقا میثم خبری ندارم، اگه تونستم باهاشون تماس بگیرم سعی میکنم از نمایندگی واشر پیستون یدک همراه تفنگ خریداری شده رو جداگانه بگیرم و از ایشون خواهش کنم از روی اون چندتا برام بزنن و برای نمایندگی چهت تعویض بقرستم. مدلهای دیانا 27 و 1100 هاتسان ایشون رو امتحان کردم، عالی جواب دادن.
ارادتمند همه دوستان.


اگر سیستم پکینگ شما موردی نداشته باشه فشار جک از 100 بار قدرت سی ژولی دارد. و تا 140 بار فشار به بالای 38 ژول میرسید و حتی بیشتر.
لگد تفنگ هم کم میشود. اینی که میفرمایید جواب پس نداده جدید بود و نشنیده بودم.
روی دومیناتور جکی که نصب کردم باعث شده درمیان تفنگهای فنری بی رقیب باشد. در مسابقات فیلد تارگت کشوری اثبات شد. البته فشار جک را روی 70 بار تنظیم کردم با 21ژول قدرت.
جک مدلهای 125 به بالا همگی یک سایز هستند.
ژرفای درک در وجود شاگرد است، نه در حرف استاد
VJ svaran داستان استاد کمان ساز
https://t.me/joinchat/AAAAAEBm3H26TekQ3LVqmQ

برای نویسنده این مطلب garshasb تشکر کننده ها:
hadid (دوشنبه دي ماه 6, 1395 10:52 am)
رتبه: 10%
 
نماد کاربر
garshasb
مدیر فنی
مدیر فنی
 
پست ها : 536
تاريخ عضويت: شنبه تير ماه 13, 1394 1:21 pm
محل سکونت: تهران
تشکر کرده: 1377 بار
تشکر شده: 1260 بار
امتياز: 12680

قبليبعدي

بازگشت به بحث آزاد

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان